• Gratis op maat gemaakt
  • goed(koop) & snel!
  • Weet wat je koopt bestel een knipstaal
  • Online kiezen & bestellen

vragen

Veel gestelde vragen over gordijnen

 

Vragen over gordijnen, maakwijze, plooien enz. worden beantwoord in bestelhulp. 

Staat u vraag hieronder niet bij? neem dan contact op via info@maakmijngordijn.nl

 

 

 

 

 

Zitten er haken bij mijn gordijnen?

 

De gordijnen worden compleet afgeleverd incl. haken. Wij werken met verstelbare haken.


 

Is mijn rail geschikt voor gordijnhaken?

 

Wij werken met verstelbare haken, dit is toepasbaar op iedere railtype


 

Kan ik mijn bestelling wijziging brengen?

 

De bestelling wordt in behandeling genomen zodra de betaling binnen is. Mocht u overhoop toch iets veranderd willen hebben dient u dit binnen 24 uur te doen via info@maakmijngordijn.nl

eventuele kosten van wijzigen van maten worden aan u doorberekend.


 

Is de berekening van het product incl. BTW?

 

alle prijzen wat getoond wordt is incl. BTW. Ook de eindafrekening is incl. BTW


 

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?

 

Ja je kunt via het buitenland ook bestellen. Wel zitten hier extra kosten aan verbonden afhankelijk van het land wordt dit aan u doorberekend. Hiervan krijgt u bericht 


 

hoe worden de producten verstuurd?

 

De producten worden vervoerd doormiddel van een passende doos.


 

Zijn er ook andere mogelijkheiden voor confectie?

 

Ja dit is mogelijk, wel dient u dit per mail te doen via. info@maakmijngordijn.nl


 

Website ontwikkeling Webba